27 lipca 2024

Regulamin sklepu

Regulamin usług Fundacji PasjoNacja

 

Regulamin usług realizowanych przez Fundację PasjoNacja.

 

Niniejszy Regulamin dalej zwany „Regulaminem” dotyczy organizowanych wydarzeń o charakterze szkoleniowym, edukacyjnym, warsztatowym przez FUNDACJĘ PASJONACJA, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000896486, posiadająca: adres siedziby: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, NIP 9542826445, REGON 388899793, dalej zwaną „PASJONACJA” adres prowadzenia działalności oraz adres doręczeń: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, adres poczty elektronicznej: kontakt@nerwujeszmie.pl oraz numer telefonu kontaktowego:  736333055.

Regulamin jest udostępniony Uczestnikom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu internetowego pod adresem https://pasjonacja.pl/regulamin-sklepu, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.

Regulamin stanowi integralną część umów zawieranych z PASJONACJĄ o charakterze szkoleniowym i mają do niego zastosowanie, chyba że Strony postanowiły inaczej.

Klient zawierając Umowę potwierdza, że niniejsze warunki akceptuje.

 

  • Definicje

 

  • Fundacja PasjoNacja / Usługodawca, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000896486, posiadająca: adres siedziby: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, NIP 9542826445, REGON 388899793, dalej zwanym niniejszym Regulaminie „PasjoNacja” adres prowadzenia działalności oraz adres doręczeń: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, adres poczty elektronicznej: kontakt@pasjonacja.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 736333055.
  • Projekt - projekt „Nerwujesz mie - ida malować!” prowadzony przez Fundację PasjoNacja.
  • Strona internetowa - strona Fundacji PasjoNacja widniejąca pod adresem https://pasjonacja.pl/.
  • Produkty - wszystkie usługi realizowane przez Fundację PasjoNacja opisane na stronie stronie internetowej, m.in.

    Terapia - terapie dla dzieci, indywidualne lub grupowe.

    Webinar – informacyjne wydarzenie internetowe dla zarejestrowanych Uczestników mające na celu pogłębianie wiedzy.

    Szkolenie – Konferencja, Szkolenie stacjonarne, Kurs, Szkolenie zamknięte, Warsztaty, Webinar

    Szkolenie/Warsztaty stacjonarne – spotkanie edukacyjne odbywające się w formie wykładów lub warsztatów mające na celu podnoszenia kwalifikacji merytorycznych Uczestników w sposób stacjonarny w miejscu wskazanym w opisie danego wydarzenia.

  • Usługobiorca/Uczestnik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której Kodeks Cywilny przyznaje osobowość prawną. Usługobiorca może być jednocześnie Uczestnikiem.
  • Sklep - sklep internetowy, w którym można dokonywać zakupu wszystkich usług świadczonych przez Fundację PasjoNacja,
  • Strony – Usługobiorca i PasjoNacja.
  • Serwis internetowy – serwis dzięki, któremu PasjoNacja prowadzi wydarzenia internetowe w tym Webinary i Szkolenia.
  • Potwierdzenie uczestnictwa – komunikat e-mail otrzymany od PasjoNacji z danymi do uczestnictwa w Szkoleniu lub Webinarze.
  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni wolnych ustawowo od pracy.
  • Formularz kontaktowy – internetowy formularz wypełniany przez Uczestnika w celu wysłania wiadomości / zapytania.
  • Umowa – umowa pomiędzy Uczestnikiem/Usługobiorcą a PasjoNacją na uczestnictwo w Szkoleniu.
  • Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia na Szkolenie związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla niego charakteru zawodowego.
  • Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r.
  • Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.
  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

 

II. Postanowienia ogólne

 

  • Uczestnik rejestruje się na wydarzenie kupując w sklepie PasjoNacja produkt o nazwie usługi, w której chce skorzystać. PasjoNacja wysyła potwierdzenie zgłoszenia rejestracji wysyłając wiadomość na adres e-mail podany podczas zakupu.
  • Przed rejestracją na Szkolenie Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem.
  • Zakres tematyczny Usługi określa każdorazowo opis produktu na stronie internetowej PasjoNacji.
  • Ilość uczestników Usługi jest ograniczona do liczby wskazanej w opisie Produktu na stronie internetowej PasjoNacji.
  • Zakazane jest utrwalanie, nagrywanie, rozpowszechnianie treści, dźwięku, obrazu oraz przebiegu Usługi bez pisemnej zgody PasjoNacji.
  • PasjoNacja dokłada należytej staranności, aby Usługi były realizowane profesjonalnie.
  • O ile nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu podstawowe parametry danej Usługi, w tym czas trwania, cennik oraz warunki techniczne określa informacja o konkretnej Usłudze.
  • Informacje wskazane na stronie internetowej PasjoNacja nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
  • Ceny Usług są cenami brutto w walucie polskiej i zawierają podatek VAT.
  • Rejestracja jest wiążąca dla Stron w chwili potwierdzenia przez PasjoNację udziału w terapii, szkoleniu, konferencji, warsztacie lub innym wydarzeniu, chyba że PasjoNacja zastrzega inny termin wiążącego potwierdzenia, w szczególności związany z koniecznością zgromadzenia minimalnej ilości Uczestników danego wydarzenia lub niezbędnych informacji.
  • W przypadku udziału w odpłatnych terapiach, szkoleniach, konferencjach, warsztatach i innych wydarzeniach konieczne jest podane wymaganych w formularzu danych płatnika, który obciążony będzie kosztami udziału.
  • W przypadku wydarzeń odpłatnych bezkosztowa rezygnacja możliwa jest najpóźniej na 3 dni przed realizacją usługi. Rezygnacja w późniejszym terminie lub jej brak mimo niewzięcia udziału w wydarzeniu wiążą się z koniecznością pokrycia 100% kosztów udziału.

 

III. Umowa i warunki techniczne

 

  • Usługi jeżeli są prowadzone w sposób zdalny, są prowadzone z kontaktem lub bez kontaktu wizualnego z Uczestnikami.
  • Usługi stacjonarne są realizowane w miejscu i czasie wskazanym w opisie Szkolenia na stronie internetowej PasjoNacji.
  • Rejestracja na daną Usługę odbywa się za pomocą zakupu produktu o nazwie określonego Szkolenia.
  • Zawarcie Umowy na Usługę między PasjoNacją a Użytkownikiem następuje w chwili dokonania zakupu przez Użytkownika w sklepie PasjoNacji.
  • Warunkiem zawarcia Umowy na Usługę jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Zawarcie Umowy jest wiążące, tym samym jest zobowiązaniem Użytkownika do dokonania zapłaty wynagrodzenia za Usługę.
  • Minimalne wymagania techniczne, które muszą zostać spełnione przez Uczestnika w zakresie uczestnictwa w Usługach o charakterze znanym online to: a) dostęp do komputera/laptopa z dostępem do internetu b) Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy c) 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej) d) system operacyjny taki jak Windows 8 (Zalecany Windows 10), Mac OS zalecana najnowsza wersja, Linux, Chrome OS.
  • Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Yadex lub Opera.

 

IV. Zakres organizacyjny realizacji Usług

 

  • Uczestnik najpóźniej 1 dzień  przed wydarzeniem otrzyma szczegółowe informacje dotyczące organizacji Usługi na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Uczestnik zobowiązany jest podać prawidłowy adres e-mail oraz numer telefonu, na który będzie kierowana korespondencja organizacyjna dotycząca Usługi.
  • Uczestnik ma prawo do uczestniczenia w Usłudze oraz zadawania pytań a w przypadku Usług o charakterze online do zadawania pytań za pomocą dostępnego czatu.
  • Uczestnik zobowiązuje się uczestniczyć w Usłudze nie naruszając obowiązujących przepisów prawa.
  • PasjoNacja nie ponosi odpowiedzialności za niespełnienie warunków technicznych przez Uczestnika takich jak przykładowo: brak dostępu do internetu lub słabe łącze, ustawienia komputera, które mogą mu uniemożliwić uczestnictwo w Usłudze.
  • Organizator może rejestrować, udostępniać i archiwizować przebieg Usługi, o czym Uczestnik jest informowany w opisie danej Usługi przed dokonaniem decyzji o zakupie.
  • W przypadku Usług stacjonarnych organizator zapewnia uczestnikom produkty oraz akcesoria konieczne do profesjonalnego uczestnictwa w danej Usłudze.
  • W sytuacji, kiedy Uczestnicy powinni przygotować się do wydarzenia w specjalny sposób – każdorazowo są informowani o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

V. Prawa autorskie i licencja

 

  • Z chwilą dostarczenia albo udostępnienia Uczestnikowi dostępu do nagrania ze Szkolenia – jeżeli taka opcje jest dostępna w opisie danego Szkolenia – PasjoNacja udziela Uczestnikowi niewyłącznej i niezbywalnej licencji do korzystania z nagrania wyłącznie dla własnych potrzeb Uczestnika.
  • Udzielenie licencji następuje w ramach wynagrodzenia przysługującego za zakup danego Szkolenia.
  • Uczestnik nie ma prawa zwielokrotnienia lub wprowadzenia do obrotu treści Szkolenia oraz jakiegokolwiek innego udostępnienia osobom trzecim ani też udzielenia licencji czy dalszych licencji.
  • Podczas Szkolenia rejestrowane będą pytania, które mogą nosić znamiona tajemnicy przedsiębiorstwa, zatem Uczestnik, który chce zadać takie pytanie przed jego zadaniem powinien poinformować o tym fakcie osobę prowadzącą Szkolenie. Jeżeli tego nie zrobi PasjoNacja nie ponosi odpowiedzialności wobec Uczestnika lub innych osób trzecich za wykorzystanie danej informacji.

 

VI. Płatności

 

  • PasjoNacja prowadzi pobieranie płatności za wydarzenia przy pomocy kanałów płatności dostępnych na sklepie.
  • Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument: faktura lub paragon – w zależności od życzenia klienta.
  • Dokument jest wysyłany w formie elektronicznej na co Usługobiorca/Uczestnik wyraża zgodę.

VII. Odstąpienie od umowy

 

  • Uczestnik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
  • Bieg terminu do odstąpienia od Umowy na uczestnictwo w Usłudze rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
  • Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo odstąpić od umowy składając PasjoNacji oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
  • Oświadczenie o odstąpieniu można wysłać na adres email: kontakt@pasjonacja.pl lub pisemnie na adres PasjoNacji podany w niniejszym Regulaminie. Aby zachować wskazany termin wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego terminem.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uznaje się za niezawartą.
  • Po otrzymaniu od Konsumenta albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy PasjoNacja bez zbędnej zwłoki wyśle potwierdzenie jego przyjęcia.
  • Jeżeli Usługobiorca/Uczestnik uiścił opłatę za Usługę, PasjoNacja dokona zwrotu płatności w takiej samej formie w jakiej zapłata została dokonana w terminie do 7 dni roboczych.
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo do odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowany opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. d) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem do odstąpienia od umowy i poinformowania go przez PasjoNacja o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

 

VIII. Prawo do zgłoszenia reklamacji

 

  • PasjoNacja odpowiada wobec Usługobiorcy/Uczestnika będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za niezgodność z Umową zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta.
  • Uczestnik ma prawo złożyć reklamację mailowo na adres: kontakt@pasjonacja.pl, telefonicznie czyli ustnie pod numerem tel. 736333055 lub pisemnie na adres: ul. Henryka Sienkiewicz 9/4, 41-200 Sosnowiec.
  • Reklamacja powinna zawierać minimum opis reklamowanej kwestii oraz dane do kontaktu.
  • PasjoNacja rozpatrzy reklamacje do 14 dni a odpowiedź zostanie wysłana do Usługobiorcy/Uczestnika na dane podane podczas składania reklamacji.

 

IX. Ochrona danych osobowych

 

  • Usługobiorca/Uczestnik oświadcza, że zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) został poinformowany, że: administratorem przekazanych danych osobowych jest Fundacja PasjoNacja, zwana dalej Fundacją; kontakt z Fundacją możliwy jest za pośrednictwem adresu mailowego kontakt@pasjonacja.pl.
  • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawieranej z Fundacją umowy i obowiązków prawnych z niej wynikających, w tym ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie może ponosić Fundacja lub jakie mogą być ponoszone wobec Fundacji, a także w celu wywiązywania się przez Fundację z nałożonych na nią obowiązków w tym prawnych;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do czasu wykonania umowy, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Fundacji lub przeciwko Fundacji, wypełnienia obowiązku prawnego Fundacji.
  • Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
  • Usługobiorca/Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia.
  • Usługobiorca/Uczestnik posiada prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do organu nadzorczego.
  • Podanie Fundacji danych osobowych jest dobrowolne i wynika z zawieranej umowy, jednakże odmowa podania danych może ograniczać lub wyłączać zakres świadczonych umownie usług.

 

X. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich

 

1. Usługobiorca/Uczestnik ma prawo do pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego. Szczegółowy zakres dotyczący skorzystania przez Usługobiorcę/Uczestnika, który jest Usługobiorcą/Uczestnikiem z pozasadowego rozwiązania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady jakie wiążą się z procedurami dostępne są u:

2. Usługobiorca/Uczestnik ma możliwość skorzystania z następujących sposobów pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Usługobiorca/Uczestnik może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) w celu złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu w zakresie Umowy. Wszelkie wytyczne i regulaminy sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  • Usługobiorca/Uczestnik może się zwrócić także do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej na podstawie art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) w zakresie wszczęcia mediacji mającej na celu zakończenie sporu z przedsiębiorcą. Wymogi oraz szczegółowe regulacje w zakresie skorzystania z sądu polubownego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

3. Usługobiorca/Uczestnik może również skorzystać z bezpłatnej pomocy w zakresie rozwiązania sporu z przedsiębiorcą korzystając z pomocy  powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów albo organizacji społecznej, która w ramach swojego statutu  zajmuje się ochroną konsumentów np. Federacja Konsumentów. Federacja Konsumentów udziela porad pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

Pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR to interaktywna i wielojęzyczną strona internetowa z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

XI. Postanowienia Końcowe

 

  • W przypadku Usługobiorców/Uczestników, w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
  • PasjoNacja zastrzega, że Usługobiorcę/Uczestnika nie wiążą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  • Wszelkie spory rozwiązywane będą polubownie a jeżeli nie będzie to możliwe według sądu właściwego zgodnie z Kodeksem Postępowania Cywilnego.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.07.2024 r.

 

 

Załącznik nr 1

 

Miejscowość i data:………………………………….

………………………………………….

Imię i nazwisko

 

…………………………………………

…………………………………………

Adres

Fundacja PasjoNacja

ul. Henryka Sienkiewicza 9/4

41-200 Sosnowiec

 

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) Ja, …………………………………………  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy szkoleniowej dotyczącej udziału w terapii / szkoleniu / warsztacie:

 

Nazwa usługi:………………………………………………………………………………………………

W terminie:…….………………………………………………………………………………………………

Uiszczona opłata / zaliczka:…………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko Usługobiorcy / Uczestnika:…………..……..……………..…………………..…………

Imię i nazwisko Płatnika (jeśli płaciła inna osoba):……………………………………………………………..

E-mail Usługobiorcy / Uczestnika:…….……………………………………………………………………

Telefon kontaktowy Usługobiorcy / Uczestnika:.................................................................................

 

 

..........................................................................

Podpis Usługobiorcy / Uczestnika

 

 

 

 

Regulamin do pobrania - pdf

Logo Pasjonacja

Twoje Ukojenie JEST NASZYM priorytetEM

Dane kontaktowe

Nawigacja

SENIORKI

KOBIETY I MATKI

DZIECI

Misja

Zespół

Pozostałe

Polityka prywatności

Regulamin

Statut fundacji

Fundacja PasjoNacja © 2021. Wszystkie prawa zastrzeżone.